måndag 10 januari 2011

Ny vecka

Och då har vi inlett oxveckorna fast jag tycker nog att det bara känns bra att det nu är jobb om gäller igen, jag började ju arbeta i dag efter julledigheten och det är skönt att komma in i riktiga rutiner, jag skulle nog inte klara av att vara ledig hela tiden fy vad tråkigt det skulle vara. Första dagen på jobbet startade så där när vi skulle åka från busstationen så tog det 20 minuter innan bussen kunde backa om det berodde på att det var halt eller att bakdörren inte gick igen vet jag inte men bussen kunde backa sedan chauffören hämtat sand och slängde under däcken. Kändes så där att det inte var bättre däck på bussen fast däcken är ju varma när de stannar så då blir det väl is under däcken om de stannar för länge.
När jag kom på jobbet försent så var det bara att sätta igång, jag installerade 13 datorer och placerade ut 12 av de, det var den enkla delen, värre var det att lyfta bort 12 tjockskärmar och lika många datorer.
Fick mig ett träningspass som heter duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar