lördag 20 november 2010

Kissies

Var är föräldrar till dessa barn Det kan vara på sin plats att ta en diskussion om man får bete sig så.Hon  har Sveriges största blogg, kissies.se  hon åker till Västerås för ett jobb och inbjuder sina läsare att få träffa henne. Vad gör då en del av de som åker dit, jo de kastar ägg och beter sig som ligister.
Det  kommer upp i bloggar, FB och i tidningar, en del tycker att det är rätt eller att hon hyrt in folk som ska bete sig illa. Hur kan någon tycka att det är rätt att vara elak, det undrar jag , sen spelar det ingen roll om man tycker illa om henne. Dessutom så undrar jag , HUR många av de som kastade ägg har blivit trakasserad av henne? Duger inte hon så läs någon av de andra hundra tusen bloggar som finns. 
Om man läser hennes blogg så ser man att det är inte bara en elak korkad tjej. Hon har hur många gånger som helst förklarat att bloggen är som en serie, men när hon skriver det så får hon mothugg av många att hon bara ljuger. Jag läser många "skit" bloggar då de fascinerar mig och vad jag sett och läst så är det många bloggar som kör på i samma stil, men en del får det men en del får inte. 
Blogghatet fastnar på en del och andra klarar sig. 
Vad beror det på?

1 kommentar:

  1. Kissie söker ju blogghatet, det är ju vad alltihop går ut på. Något man däremot kan ifrågasätta är varför media hänger på det här hela tiden. Ärligt talat så tycker jag mer synd om dom tonårstjejer som sväljer det här med att man skall trycka in botox och silikon i kroppen. Även om dom är få.

    SvaraRadera