söndag 7 november 2010

Lakrits och julklappar

Nästa gång jag åker till Stockholm hoppas jag hitta till denna affär med över 40 olika lakrits sorter!! Lakrits är ju det godaste godis som finns! Som tur är så finns det även en webbshop http://www.lakritsroten.se/shop/ är länken till den. Det är lycka att hitta något roligt i tidningen i bland tack DN för denna. 
Ska sätta mig och klicka hem lite måste bara bestämma mig för vilka jag ska ta, det är ju sååå mycket att välja på.

Har i helgen fått njuta av Will & Grace då det har varit maraton på 4 komedi, synd bara att de sänder hela natten missade en del program.
I morgon är det arbetsdag igen, veckorna går så fort så vi bestämde att på fredag ska vi börja köpa julklappar. Vet inte vad som ska köpas så är det någon som har någon idé? Skriv i kommentarsfältet  alla förslag mottages tacksam, just det vi ska hålla oss till att klapparna får kosta ca 100 kr i år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar