lördag 20 november 2010

Tiden går fort ibland




Jag trodde att jag hade uppdaterat i torsdag men tydligen inte utan det var onsdag.  Så i går när jag inte kände så där stor lust att blogga så tänkte jag att en dag ska jag väl kunna skolka. Ser nu att det är onsdag som jag delat med mig av mina tankar. Vi hade en fantastiskt vacker dag i går, med frostvita träd, klarblå himmel och sol, så det passar bra att jag började göra lite advent här hemma, fixat adventsblockljus och tagit fram kuddarna jag köpt nu till jul. Till helgen får vi besök av vänner från Norge så jag måste få klart tills på fredag. I går så stannade jag kvar efter jobbet, jag var ju tvungen att hälsa på bäste barnbarnet, konstigt vad mycket man kan sakna. Förstår inte mor/far föräldrar som inte uppskattar de små.
Just det, jag har äntligen köpt Thierry Mugler-Alien luktar vansinnigt gott tycker jag, stark doft så den passar nog inte alla. Så här står om den När han gör en parfym är den inte gjord för att passa alla, utan för de som vill vara spektakulära och så är även denna. Doftnoter: sambac jasmin, apelsinblomma, och amber Inte för att jag vill säga med det att jag är spektakulär men min hy vill ha lite tyngre dofter, de försvinner annars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar