onsdag 30 mars 2011

Bifiform

Jag är ju med i Buzzador 
Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster 
Sedan ska jag berätta för Buzzador vad jag och mina vänner tycker om produkten. 
Jag blev för någon vecka sedan inbjuden att pröva Bifiform och det ville jag ju gärna eftersom min mage inte varit riktigt bra sedan vi hade cryptosporidieutbrott i höstas. Enligt deras hemsida så står det så här:


BIFIFORM® BALANCE 

- för en välfungerande mage varenda dag

  • BIFIFORM® BALANCE är ett kosttillskott för dig som vill ha tarmfloran i balans
  • BIFIFORM® BALANCE innehåller mjölksyrebakterier som balanserar tarmfloran och gör att magen fungerar som den ska
  • BIFIFORM® BALANCE innehåller mjölksyrebakterier. Dessa finns naturligt i tarmen
  • BIFIFORM® BALANCE bidrar till bra matsmältning
  • BIFIFORM® BALANCE innehåller två mjölksyrebakteriestammar som kallas LGG® och BB-12®. Dessa stammar är några av de mest väldokumenterade som finns
  • BIFIFORM® BALANCE är en välsmakande tuggtablett med hallon- och apelsinsmak.
  • Finns i två¨förpackningsstorlekar: 30 tabletter  eller 70 tabletter
  • Rek pris 149,-  respektive  259 ,-

 Jag återkommer om hur jag tycker att de fungerar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar