fredag 11 mars 2011

LÅÅÅNG helg

Nä jag vet inte om den är så lång fick jobba hemifrån i dag så jag slapp ju i alla fall kliva upp i ottan. Det är alltid skönt. Solen skiner och gassar ute men lat som jag är sitter jag inne och är lika tråkig och underhållande som vanligt, trivs rätt bra i mitt eget sällskap. Jag har inte så stort behov av att vara ute och träffa folk, undrar om det beror på att jag måste försöka vara trevlig och social hela dagarna på jobbet?  För då är jag inte en endaste minut själv. Vi kommer i alla fall tillbringa helgen i Hammerdal eftersom Lena fyllde år förra helgen och Theo fyller 3 år på måndag så det blir till att fira i dagarna tre nu då. Nu i helgen blir det dessutom första gången jag får träffa lilla Ella mera än de få minuter som jag fick se henne när hon låg på neonatalvården. Vi har varit lite krasslig så vi har inte åkt och hälsat på. Hon fick ju äta penicillin och då är man ju extra infektionskänslig.






Tur jag inte bor i Japan säger jag bara! 
Eller tack för att vi bor i Sverige vi har inte mycket till naturkatastrofer här någon fjuttig skakning i marken men då är det oftast någon tungt lastad tradare som kör förbi. 
Då tankens kraft är stark så tänk snälla tankar om de som är drabbade av Tsunamin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar