tisdag 8 mars 2011

Sportlov

Det har jag inte men nästan alla på jobbet. Det känns ju så där roligt. Men med det väder vi har så är det väl detsamma. Solen värmer lite men de isvindar vi haft sista dagarna gör att värmen inte riktigt vill infinna sig!
Men det är skönt nu när vi närmar oss vår det känns i hela kroppen nu, inte riktigt lika trött längre och stegen blir längre och "hoppigare" förutom där det är isgator, jag kan inte fatta att det ska vara så svårt att sanda gångvägar. Jag ser ut som bambi på hal is eller kanske mer som en galen ko som försöker ta sig fram. :)
Nu har beställt biljetter till Stockholm i juni, det kommer bli skoj jag ska hälsa på två av mina bästa vänner! Vi ses för sällan, men det blir så när vi bor 60 och 70 mil bort. Tur telefonen finns! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar