torsdag 3 mars 2011

Nu va det dax igen

Måste ta och rycka upp mig med bloggandet!! Men det hinns inte med , inte för att jag gör något speciellt viktigt det är speldjävulen som tagit mig i anspråk just nu, spelar spel på FB och hinner inget annat känns det som. Tidigare spelade jag farmville som tydligen är en av de största spel som finns, men nu har jag fastnar i Puzzel Saga! Som är ett spel där jag har en fånig liten karaktär som ser ut som en fe? och jag ska då ta mig runt i en massa rum och besegra olika fantasifigurer. Inte med sparkar och sådant fjant utan man flyttar saker på spelplanen så de kan sprängas. Då jag INTE tänker lägga in några riktiga pengar för att köpa mig extra liv så tar det lite tid.

Ja ett litet blogginlägg fick jag ju till i alla fall! Funderar på om jag ska se Debatt i kväll, de ska ju ge sig på bloggare i kväll, jag hoppas att de är rättvisa och inte ger Kissies hela skulden för all skit i bloggvärlden för som jag ser det alla som är provocerande i sina bloggar är precis lika dåliga eller bra, skillnaden är bara att en del SKA hatas medan andra gör samma sak och då är det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar